30 septiembre, 2011

Exposición de María Wernicke

Una pena no estar en Argentina para disfutar el color y la magia de las ilustraciones de María Wernicke con quien tengo la inmensa suerte  de compartir libro, Cuéntame (Fineo)
Os dejo las palabras de María desde su blog:

Quedan todos invitados a compartir conmigo la inauguración de esta expo, a ver ilustraciones orginales y libros. El encuentro será el jueves 6 de Octubre, a las 19 hs. en El gato con bote, un bello y cálido espacio ubicado en Gurruchaga 1830 -Palermo ¡Los espero!



1 comentarios:

Manuel dijo...

Hola Pedro,
Amb motiu de l'apertura de la biblioteca de la nostra escola el proper dimarts 4 d'octubre us volem fer un regalet humil: un punt de lectura com que el que regalarem el proper dimarts a tots els alummnes de l'escola. Està fet per a que després cadascú el pinte com vullga i el personalitze posant el seu nom baix de la nostra mascota: Denver Menjallibres.

A més, per la banda de darrere hem posat un poema de Sàlvia, autor del blog “Poesia infantil i juvenil” i bibliotecària de Cocentaina, que s'inclou al llibre digital “Volen versos” (http://issuu.com/bibliococentaina/docs/volen_versos_libro?mode=window&backgroundColor=%23222222)


El punt de lectura l'encontrareu en aquesta adreça:
http://guieslectures.blogspot.com/2011/09/el-dimarts-4-doctubre-obrim-la.html

Manuel

Publicar un comentario

 
;